Crazy Cat Lady

Yepp, it's officiall - I'm a crazy cat lady! 
 
Okej, kanske inte riktigt helt galen men jag märker att det sakta men säkert blir alltmer kattbilder på mitt instagram-flöde och jag är inte helt säker på att jag tycker det är en bra grej. Kanske mest för att det skulle kunna tolkas som att jag inte gör annat än tar kort på katten. Vilket i och för sig stämmer ganska bra, sitter ju mest och väntar på att tiden ska gå. Så i ett försök att komma över detta kör vi en bildkavalkad med kattbilder, så kanske jag fått det ur systemet sen..
 
Fast förmodligen inte.. har ju fler bilder på mobilen, detta är bara de jag hade på datorn..
 
Favoritplatsen utomhus.. för övrigt samma plats som hararna brukade ligga på..
 
En snabb touch och sen snabbt dra åt sig tassen igen för att inte bli biten.. Verkade inte riktigt som
anledningen till musens stela pose, rigomortis (dvs "stendödhet" - kan inte slå tillbaka), gick fram..
 
Klättra i träd är tydligen ganska roligt..
 
Sen upptäckte han att jag kom ut..
 
.. och att jag hade en matskål i handen..
 
"Staring contest"
 
 
Spana på fåglar och hästar är också ganska spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: