Ändrade planer

Satte mig i bilen ca 08.40 idag med siktet ställt på Växjö. Plugg på bibblan på fm, sen kaffe och lite tjöt med Johanna och sen handledning på em. Med 20 minuter kvar in till Växjö får jag sms från Johanna som berättar att vår lärare är sjuk och handledning därmed inställd.. tack för den liksom! Och då hade jag kollat vår "lärplattform" tidigare på morgonen för att undvika just detta men tydligen kollade jag för tidigt.. Nåväl, gjorde väl inte så mycket då jag inte var helt förberedd inför handledningen.. Så istället blev det en fm på Samarrangemang med Johanna, lite shopping och kaffe med tillhörande tjöt.. Mycket roligare än plugg men den inställda handledningen gör ju tyvärr att vi i grupperna hamnar lite på efterkälken.. är ju visserligen van vid att vara lite efter.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: